מועדון לאירועים קטנים בדרום

מועדון לאירועים קטנים בדרום


בא לכם לערוך אירוע לחברים או לעובדים בחברה ואתם מחפשים מקום מדליק עם אקשן מהנה? מועדון VIBE BAR מציעה לכם מקום מושלם להפקת כל אירוע. הבר האורבני המשגע – המקום בשבילכם! VIBE BAR מתאימים קונספט לכל אירוע קטן: בר/בת מצווה, נשפים, הפקת סוף שנה, ימי הולדת לכל הגילאים, אירועים פרטיים ועסקיים, ימי גיבוש, הרמות כוסית, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבות גיוס או מסיבה שחרור אולי אפילו חתונה קטנה

מועדון ה VIBE BAR נחשב למועדון הטוב ביותר, מכיוון שהכל בו תוכנן ועוצב בחשיבה על החוגגים. המועדון מרווח מאוד הכוללים רחבת ריקודים, עמדות משחק, פינת ישיבה נוחה, אזור לפריסת קייטרינג וכיבוד. המקום מצויד במיטב הציוד, ומופעל ע"י אנשי מקצוע מנוסים ומבוקשים, על מנת להבטיח שלא יהיה רגע אחד משמעמם לכל אורכו:

מצויד במערכות סאונד ותאורה מתקדמות ומתאים לאירוח עד כ-120 חוגגים בעמידה באירועי קוקטייל, או אירוע ישיבה לעד 60 איש

צוות מקצועי מעניק ומפנק בלי סוף, תקליטני המועדון הינם מקצוענים אשר יודעים להפעיל ולהרקיד את החוגגים, המקום מוקף במצלמות אבטחה ובכול אירוע ישנו מאבטח כחוק!

מקום מרכזי במרכז העיר המועדון חדיש, משוכלל, מפואר ומרווח ביותר משלב בתוכו אלמנטים של הגברה חדישה, תאורה מתוחכמת, תפאורה מדהימה ואווירה חמימה.

 למה לבחור במועדון VIBE BAR לאירוע הבא שלכם


אתם בטח שואלים את עצמכם מהם היתרונות של חגיגת אירוע דווקא במועדון לאירועים? מועדון לאירועים יאפשר לכם לערוך את האירוע שתמיד רציתם – לא משנה עד כמה הוא מורכב או מסובך. יש בתוך המועדון רחבת ריקודים, אפשרות להביא קייטרינג ולהפיק כמעט כל תכנון שעולה לכם לראש. להפיק את האירוע האולטימטיבי זוהי בהחלט משימה לא פשוטה תמיד צריך לדעת כיצד תוכלו להביא ערך מוסף לאירוע שלכם על מנת לייחד אותו בהשוואה אל כל שאר האירועים האחרים.


מועדון לאירועים פרטיים למבוגרים וצעירים


מועדון לאירועים פרטיים למבוגרים וצעירים כל אירוע אשר דורש מוסיקה איכותית, מקום מרווח ומושקע ושירות ללא דופי – מועדון VIBE BAR הוא המקום בשביל לקיים את האירוע. ניתן לשכור את המועדון גם ללא מזון והפעלה עבור אירועים פרטיים מכל הסוגים, כמו: נשפים ומסיבות סיום מסיבות רווקות מסיבות רווקים ימי נישואין ימי הולדת מגיל 20 ועד 120 ערבי גיבוש אירועים עסקיים אירועי חברה מסיבות לועדי עובדים מסיבות גיוס / שיחרור

Scroll to Top